Czym jest Projekt?
The Game to grywalizacja,
czyli projekt realizowany
w rzeczywistym świecie
i oparty o elementy gier.
Co chcemy osiągnąć dzięki grywalizacji?
Zwiększenie motywacji studentów do rozwoju naukowego i organizacyjnego
Upowszechnienie oferty rozwojowej UEK wśród studentów
Uatrakcyjnienie oferty UEK wśród potencjalnych studentów
Wzmacnianie wizerunku UEK jako innowacyjnego ośrodka naukowego oraz edukacyjnego
Budowanie większej więzi absolwentów z Uczelnią
Jeszcze lepsze funkcjonowanie Społeczności Akademickiej w dobie COVID-19
Questy
Punkty
Rankingi
Odznaki
Gildie
Nagrody
Kto za tym stoi?
mgr Robert
Szydło
Pracownik Katedry Zarządzania Zasobami Pracy w Uniwersytecie Ekonomicznym
w Krakowie. Zainteresowany tematyką zarządzania oraz psychologii, które stara się łączyć zarówno w pracy naukowej jak
i dydaktycznej. Ciągle znajduje współczesne koncepcje rozwoju,
a więc nie obca jest mu grywalizacja. Niepoprawny wolontariusz.
Nie rozpoczyna dnia bez przeglądnięcia śmiesznej strony internetów ;)
W UEK TheGame:
Zarządzanie i koncepcja
mgr Aleksandra
Witoszek-Kubicka
Pracownik Katedry Zachowań Organizacyjnych w Uniwersytecie Ekonomicznym
w Krakowie. Z pasją łączy zajęcia dydaktyczne
i projekty badawcze. Szkoli pracowników, studentów
i uczniów. Stawia na połączenie teorii
z praktyką i ciągle się uczy. Inspiruje się TED Talks.
Nie rozpoczyna dnia bez wypicia dobrej kawy ;)
W UEK TheGame:
Badania i mechanika
Lic. Anna
Majewska
Studentka I roku SUM na kierunku Rachunkowość
i Controlling
w Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie - przyszła księgowa ;) Ciekawa świata, co rozwija i wykorzystuje w pracy
w projekcie Badania KNRO, działającego w ramach Koła Naukowego Rozwoju Osobistego. Najlepiej odpoczywa chodząc po górach - rzucenia wszystkiego i wyjazdu
w Bieszczady nie wyklucza, a do wszystkiego można ją przekonać dobrą pizzą
i sernikiem bez rodzynek :)
W UEK TheGame:
Fanpage i komunikacja
Lic. Patrycja
Wojciechowska
Studentka II roku SUM
na kierunku Marketing
i komunikacja rynkowa
w Uniwersytecie Ekonomicznym
w Krakowie. Swoje zainteresowania i pracę zawodową łączy z szeroko rozumianym marketingiem internetowym. Ciągle rozwija swoje kompetencje uczestnicząc w wielu badaniach naukowych
i projektach edukacyjnych. Nowoczesne trendy e-marketingowe nie są jej obce. Znajomi mówią,
że potrafi nawet sprzedać grzebień łysemu ;)
W UEK TheGame:
Grafika i marketing